مقالات آموزشی

دسته بندی مطالب

تبلیغات مطالب

قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت

در زیر بر آنیم تا قوانین و مقررات وبسایت شبکه آفتاب را با انطباق بر قوانین و مقررات حاکم بر فضای مجازی کشور و عرف و قانون روز به تفصیل بیان کنیم .

 

مجموعه شبکه آفتاب، متعلق به شرکت توسعه فناوریهای هوشمند ثمر است و بر این اساس قوانین و شیوه های عملکردی حاکم در این مجموعه که تابع قوانین و مقررات حاکم بر حوزه تجارت الکترونیک و ایضا فضای مجازی کشور است توسط این شرکت در وبسایت شبکه آفتاب اجرا می شود . 

1- نمایشگاه مجازی کالای کشاورزی ایران ،تنها میزبان اشخاص حقوقی است که به ارائه کالا و خدمات خود می پردازند(اشخاص حقوقی به تمام کسانی گفته می شود که فعالیت آن ها تابع قانون تجارت کشور جمهوری اسلامی ایران است و دارای پروانه فعالیت و مجوز کسب از مراجع ذیصلاح قانونی هستند).

2- جهت آغاز پروسه همکاری در این مجموعه احراز شماره تلفن همراه ،شماره ثابت به صورت ارسال پیامک، تماس با خط ثابت و ارسال پاکت به آدرس مورد ادعای شخص حقوقی انجام می گیرد.

3- اشخاص حقوقی حاضر در شبکه آفتاب،تامین کنندگان کالا و خدمات، فروشگاه های توزیع کالای کشاورزی، تولیدکنندگان و نمایندگان شرکت های خارجی در ایران هستند. 

4- شبکه آفتاب ،تنها معرفی کننده مجموعه های حاضر در نمایشگاه مجازی کالای کشاورزی ایران بوده و هیچ گونه مسئولیتی در قبال کیفیت و کمیت کالای تامین شده ندارد.

5- برای مشاهده اطلاعات تامین کنندگان، بازدیدکنندگان لازم است در سایت ثبت نام کنند.

6- راه های ارتباط با تامین کنندگان از دو طریق فراهم است:
الف ) شماره تماس
ب)درج پیام در قسمت پیام ها .

7- شرکت های حاضر در صورت تمایل می توانند کالاهای مقطوع خود را طی قرارداد با شرکت توسعه فناوری های هوشمند ثمر به فروش برسانند.

8- بهای کالاهای فروش رفته به صورت تسویه حساب قطعی با شرکت توسعه فناوری های هوشمند ثمر ، تسویه می شود.

9- در معرفی کالا و خدمات شبکه آفتاب امکان استفاده از متن، عکس، فیلم (حداکثر 2 دقیقه ) و کاتالوگ را در اختیار تامین کنندگان قرار می دهد.

10- قیمت کالاهای معرفی شده توسط تامین کنندگان به سه صورت قیمت مقطوع، رنج قیمت و توافقی خواهد بود.

11- هر تامین کننده دارای صفحه و پروفایل مخصوص به خود می باشد که می تواند به صورت مشروح و بی واسطه به معرفی کالاها و خدمات خود بپردازد.

12- هیچ گونه درگاه پرداختی برای قیمت های مقطوع درنظر گرفته نشده است مگر آنکه کالا به قسمت فروشگاه و بر اساس توافقنامه ارسال شود.

13- کالاهای بارگزاری شده و اطلاعات توسط تامین کنندگان اصلی و مالک کالا صورت می گیرد و شبکه آفتاب هیچگونه دخل و تصرفی در آن ها ندارد.

دیدگاه ها
نظری برای این محصول ثبت نشده است
ایجاد دیدگاه جدید

محصولات مرتبط

محصولات مرتبط موجود نیست


مطالب مرتبط

مقاله مرتبط موجود نیست